10:40:00

BĄDŹ SOBĄ...

Na pewno spotkałeś się już z taką sytuacją, kiedy ludzie podążali za tłumem, wcześniej tak naprawdę nie myśląc. Może byłeś świadkiem momentu gdy ktoś uległ drugiej osobie wbrew własnej woli. A może to właśnie Ty jesteś osobą, która pod wpływem innych musiała zmienić siebie? Bo wtedy Ciebie zaakceptują? Bo wtedy będziesz lubiany? Jeżeli ktoś nie akceptuje Ciebie takim jakim jesteś, to na pewno nie jest Ciebie warty. Nigdy nie zmieniaj się dlatego, że komuś coś w Tobie nie pasuje. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób... Nie przebywaj tam, gdzie nie czujesz się dobrze, gdzie nie czujesz się sobą. Bo najważniejsze jest to, że to Ty lubisz siebie, a nie inni. Nie patrz na nich, oni nie są godni Twojej uwagi. 

Ludzie często działają pod presją innych, chcą być doskonali, chcą być przede wszystkim lubiani wśród swoich rówieśników. Czasami niestety żeby to osiągnąć, robią coś mimo, że tego nie chcą, mimo, że to do nich nie pasuje, i nie czują się w tym dobrze, a nie na tym to polega! Najlepsze towarzystwo to takie, które nie chce nic w Tobie zmieniać, a nie takie które chce za wszelką cenę coś w Tobie poprawić, albo (być może) namówić do złego. Oni się cieszą, a Ty? A Ty jesteś zwyczajnie wykorzystywany. Moim zdaniem lepiej nie mieć znajomych, niż mieć takich, dla których jesteś nie taki jaki chcieliby żebyś był. Może zauważysz to, kiedy będzie już za późno by cokolwiek naprawić, a może zauważysz to, gdy się coś poważniejszego stanie? 

Zauważyłam, podając tutaj konkretny przykład, że niestety w tych czasach, dopiero możesz nazywać się kimś gdy spróbujesz czegoś złego, gdy zaryzykujesz, np. gdy nie spróbujesz się napić alkoholu czy zapalić papierosa to wszyscy cię mają za innego, być może za gorszego. To smutne i przykre... A Ty? Ty po prostu uważasz, że to nie dla Ciebie, nie chcesz się w to angażować, nawet jeśli zostajesz kilkukrotnie namawiany, nie robisz tego. I jeżeli nie chcesz to nie, bardzo dobrze. Może jesteś mądrzejszy i nie chcesz być taki jak wszyscy. Pomyśl... Zastanów się tysiąc razy zanim coś zrobisz, ale pamiętaj... 





BĄDŹ SOBĄ. 







Podobają Wam się takie motywujące, podnoszące na duchu posty? Dajcie znać w komentarzu :)

6 komentarzy:

  1. Pewnie, że się podobają ! :)
    To co piszesz jest niestety prawdą- smutną prawdą.
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, czasem tak bywa, na szczęście ja nie musiałam się wykazywać takimi rzeczami, zwykle moi znajomi byli w stanie zaakceptować to, że mówiłam "nie" i nikt mnie do niczego nie zmuszał. ;) ale zgadzam się, że często jest to problem i niestety zwykle trzeba się wykazać tymi złymi rzeczami, a nie dobrymi. ;/
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że akceptują! Tacy znajomi są najlepsi :)

      Usuń
  3. Kiedyś taką byłam, pod presją innych robiłam coś czego nie lubię. Ale zmieniłam się i teraz kiedy umiem powiedzieć "nie" zawsze słyszę w odpowiedzi "Zmieniłaś się...". To że ktoś tak do ciebie mówi znaczy że teraźniejsze twoje zachowanie mu nie odpowiada. Ja się tym nie przejmuje. Jeśli ktoś mnie nie lubi taką jaką jestem to jego problem.

    Zapraszam do mnie

    http://samotny-usmiech.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze się tym nie przejmujesz. Takie słowa są najgorsze, ale chociaż teraz Ty masz tą satysfakcje, że robisz dobrze! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz,który jest dla mnie motywacją ♥
Wulgarne zachowanie i spam nie będą tolerowane

Copyright © 2016 NATALIA , Blogger