07:13:00

My holidays

Heeeeej!!!

Jak mogliście zauważyć, usunęłam DUŻO postów, ogólnie robilłam porządki... To dlatego, że chcę żeby ten blog był poważniejszy, lepszy:) Muszę zrobić jeszcze parę rzeczy, ale zobaczymy jak to dalej będzie... A teraz przychodzę do Was z postem dotyczącym ostatnich dwóch miesięcy :) Czyli wakacji...
Jak mam sobie pomyśleć że za niecałe 3 tygodnie znowu wszyscy będziemy się budzić rano, by iść na 8 do szkoły to... eh.    Wrzucę wam zaraz tutaj zdjęcia z tych wakacji, takie najciekawsze, które bardziej mi się podobają.
Piszę tego posta, jakby wakacje miały się już kończyć, ale raczej te ostatnie tygodnie nie będzie się dziać u mnie już nic ciekawego, chociaż kto wie :)
Poznałam bardzo dużo osób, byłam też w wielu miejscach m, in Szymbark, Sopot, Gdańsk, pojechałam także na Woodstock... Jak na razie do teraz były bardzo udane.
Jedyny minus wakacji? Za szybko się kończą... ale mam najważniejsze postanowienie, chcę się w tym roku szkolnym dobrze uczyć, skupiać na lekcjach. Idę teraz do 3 gimnazjum i wypadałoby zdać jakoś dobrze :) Poprzedni rok zawaliłam i to bardzo, ale nie poddaje się, jestem bardzo zmotywowana!Nie ma się co załamywać.
Dzisiaj jeszcze mam plan posprzątać w szafkach, ogarnąć takie bardziej organizacyjne rzeczy + odpisać na maile..

Dodaje bardzo dużo zdjęć na instagrama więc jeżeli chcecie to zobaczcie by być na bierząco!---> mój instagram



Opowiadajcie co tam u Was, jak spędziliście wakacje? Może mieliście jakieś fajne wakacyjne historie?

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjecia *.* Ja gdy widze te posty "Back To School" to aż mnie ciary przechodzą :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Nie będę tutaj życzyć miłego powrotu do szkoły bo jeszcze są wakacje ale życzę żeby ta motywacja Cię nie opuściła!
    Zapraszam do siebie http://z-m-k-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zrobiłam małe sprzątnie postów na blogu i w końcu mi się podoba. Bardzo fajny mis Twoich wakacyjnych zdjęć. Powodzenia w nowym roku szkolnym
    Obserwuję.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! I widac ze miałaś udane wakacje :*
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zrobiłam porządek na blogu, ale usunęłam wszystko. Nowy rok, nowy blog, nowy początek. Masz bardzo ładnego bloga. Leci obserwacja :)

    http://onehundred-and-one.blogspot.com/ Mam nadzieję, że zajrzysz i coś Cię zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że wakacje trwają za krótko. Tym bardziej jak ma się za sobą maturę i trzeba pracować w wakacje :D
    Świetnie post. Zapraszam na swoje blogi, może wpadnie Ci coś w oko?
    klik
    klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz,który jest dla mnie motywacją ♥
Wulgarne zachowanie i spam nie będą tolerowane

Copyright © 2016 NATALIA , Blogger